ETNA KI260ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI260ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

S*********@z******* 16-02-2023

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Inductie kookplaat heb ik nu 2 weken in gebruik. Super tevreden over de werking en de compleetheid van de plaat. En de uitgebreide garantie is zeker een pre!

Pluspunten

• Boost op alle kookplaten
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Kinderslot
  • Fijngevoeligheid van de tiptoetsen

Minpunten

• Luidruchtige ventilatie

Officiele reactie van Atag 17-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden.
Ook de verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen!

Ellen
Webcare ETNA

ardi 04-01-2021

strak design, lage prijs

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Mooi apparaat; functioneert naar behoeven. de volledig vlakke plaat is niet alleen mooi, maar ook handig schoon te maken. Inbouw met periplex stekker is altijd spannend (voor mij), maar gelukt!

Pluspunten

• strak design
  • goedkoop

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste Ardi,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de KI260ZT aan al je wensen voldoet.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

Manon 06-10-2020

Kookplaat snel warm

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

De kookplaat werkt naar behoren, wordt snel warm en er kan goed op worden gekookt. Ik heb deze Etna kookplaat gekocht omdat ik een nieuwe keuken heb gekocht. In mijn vorige woning zat ook een Etna kookplaat en op basis van mijn goede ervaring wederom voor Etna gekozen.
Ik vind alleen de ventilator in de kookplaat waanzinnig veel geluid maken. Vandaag al de hele dag aan het stoven maar de ventilator van de plaat gaat om de 5 minuten aan. Niet om aan te horen dit geluid. Ik zou hierdoor deze kookplaat niet aanraden.

Pluspunten

• Wordt snel warm

Minpunten

• Ingebouwde ventilator met veel geluid

Officiele reactie van Atag 07-10-2020

Beste Manon,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Leuk om te lezen dat je op basis van je eerdere ervaringen nu ook voor ETNA hebt gekozen. De ventilator schakelt in zodra de elektronica gekoeld moet worden en zal uitgaan zodra deze voldoende is afgekoeld. Vervelend dat het geluid van de ventilator je kookplezier op de nieuwe inductiekookplaat zo overschaduwt. Ik kijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je hiervoor jouw adres- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Björn 18-08-2020

Perfecte kookplaat en prima prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Ik zocht een vervanging van onze keramische kookplaat. Dit model paste precies in het oude gat. Ook het aansluiten was een fluitje van een cent. Wat me opviel is dat deze plaat ook op drie fasen kan worden aangesloten. In de productomschrijving stond alleen op twee fasen of 1 fase. Werking is perfect, water is zo aan de kook. Ook de kookwekkers per zone is heel handig. Wel even wennen dat er een ventilator in zit om de boel als het nodig is af te koelen. In het “donker” is de bediening wat minder goed af te lezen. Wat ook handig is dat op elke pit een boost mogelijkheid opzit. Deze functie kan op twee zone’s tegelijkertijd worden aangezet, maar dat is in de praktijk geen belemmering.

Pluspunten

• Veel vermogen per plaat
  • Boost vermogen op twee zones

Minpunten

• Koel ventilator is hoorbaar
  • Display/bediening is minder goed afleesbaar

Officiele reactie van Atag 19-08-2020

Beste Björn, Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee. De koelventilator zal hoorbaar zijn, zodra de kookplaat wordt ingeschakeld. Maar fijn dat u zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Wij wensen u veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Coen 24-07-2020

Luidruchtige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Als je net begint te koken start de ventilator op. Vraag je nog meer vermogen van de plaat dan schakelt de ventilator nog hoger. Net of je auto in de keuken staat na te koelen. Monteur langs geweest, dit is normaal geluid. Dit is een behoorlijke domper als je deze plaat koopt op basis van ervaringen van andere kopers van een ouder model, die niet zo'n geluid produceren.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • mooie afwerking

Minpunten

• hoge geluidsproductie
  • Omgeving wordt mee verwarmd

Alex 06-07-2020

Snelle kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Mijn oude keramische plaat ging stuk, en toen kocht ik deze inductieplaat. Wat vooral opvalt is hoe snel je gerecht warm is. Water koken gaat letterlijk vijf keer sneller dan op de keramische plaat.

Bediening bij kunstlicht is lastig, de tekst en symbolen van het bedieningspaneel hadden wat witter gemogen.

Pluspunten

• Heel snel warm
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heel mooi

Minpunten

• Niet alle pannen zijn geschikt
  • 's-Avonds gebruik is lastig (1)
  • Tekst had wat witter gemogen (2)

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste Alex,
Wat een mooie review en waardering. Bedankt, hier zijn wij erg blij mee.
Leuk om te lezen dat het koken op inductie zo goed bevalt.
Heel veel kookplezier!

G.Baas 22-05-2020

Mooie gladde inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Vanwege vervanging voor dit type gekozen
Prima vermogen verdeling van de verschillende platen en per plaat apart regelbaar en boost op elke plaat Tevens de mogelijkheid voor 2×220 volt aansluiting
Simpel maar ruim voldoende

Pluspunten

• Verscillende plaatvermogens
  • Booster op elke plaat
  • Geluidloos

Minpunten

• Platen niet koppelbaar(was voor ons niet nodig)

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Geachte heer/mevrouw Baas,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. En ook helemaal naar wens zo te lezen.
Koppelbare zones heeft deze kookplaat niet, deze zijn wel te vinden op andere modellen van ons merk.
Maar voor u is deze kookplaat goed zoals het is :-)
Veel kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Herman 09-01-2020

Goede inductiekookplaat voor zeer schappelijke prijs

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Inmiddels ervaring met merken van , zogenaamde , grote naam maar het blijkt dat deze ook stuk gaan. In de familie heeft iemand al heel lang een Etna inductie kookplaat en die werkt nog uitstekend vandaar deze keuze.

Pluspunten

• Netjes afgewerkt
  • Duidelijke instructie vh aansluiten
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste Herman, bedankt voor je review. Het blijkt wel weer dat mond op mond reclame de beste reclame is. Veel kookplezier.

Groet Heidi van webcareteam ETNA

Peter 19-12-2019

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Heb deze in een aanbieding gekocht en is dezelfde dag ook ingebouwd. Kan niet anders zeggen prima spul.
Had hiervoor een keramische, maar inductie is nog beter en het kook ook veel sneller.
Prima ding.

Pluspunten

• Makkelijk in te bouwen
  • Dubbel schakelen voor een grote bodem

Minpunten

• Ledje blijft branden

Officiele reactie van Atag 20-12-2019

Beste Peter, bedankt voor je mooie beoordeling en een mooie bijkomstigheid dat je de KI260ZT in een aanbieding hebt kunnen aanschaffen. Veel plezier met je inductiekookplaat gewenst. Groet Claudia Webcare team ETNA.

johan386 24-11-2019

Top kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

ik heb deze inductie kookplaat gekocht omdat deze veel opties heeft ten opzichten van andere merken in de zelfde prijs klasse verder zit het product er mooi afgewerkt uit een echte aanrader

Pluspunten

• boost functie

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 26-11-2019

Beste Johan,
Wat fijn dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen. Wij wensen je veel kookplezier met deze ETNA inductiekookplaat.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Maurice 16-11-2019

Goed werkende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Het product ziet er mooi en strak uit en werkt perfect (aangesloten op 2 fase )
Het product heeft 2 minpunten. Geen achtergrondverlichting bij de toetsen en een handleiding waarin staat dat de kookplaat beschikt over voorgeprogameerde kookstanden deze werken echter niet of de handleiding is niet duidelijk.
Verder 100% tevreden

Pluspunten

• Mooi en strak uiterlijk
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Geen achtergrondverlichting

Officiele reactie van Atag 19-11-2019

Beste Maurice, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik lees dat je problemen hebt met het instellen van de voorgeprogrammeerde kook standen. Om dit te verhelpen willen wij graag met je in contact komen. Indien gewenst kun je contact opnemen via webcare@atagbenelux.com.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA